mandag 9. januar 2012

Endelig fremme i India

Torsdags kveld reiste vi alle sammen fra Trondheim med nattoget. Alle unntatt Åse, som skulle ta komme til Gardermoen neste morgen med fly (noe som viste seg å inkludere flybusskrasj, ingen innsjekket bagasje og null toalettsaker). Etter en lang reise (39 timer faktisk!!) kom vi endelig frem til leilighetshotellet vårt i Bangalore, India.

Vi var veldig spente på hvordan bostedet så ut, men ble positivt overrasket. Vi har god plass, tre store soverom, romvask hver dag, kjøkken, toaletter og det ligger i et fint strøk (etter forholdene å være). 
Senga :)
Anne-Marte og Anne Margrete ved spisebordet
Kjøkken og trapp opp til andre etasje (to soverom m/bad)

Søndagen brukte vi til å sove ut litt (helt til roomservice ringte), og til å gjøre oss litt kjent i området. Noen av  oss fikk kjøpt litt indiske klær. Vi måtte også selvfølgelig prøve de indiske fremkomstmiddel! :)

Åse og Kristin i en auto rickshaws


4 kommentarer:

  1. Gøy med blogg! Kjempeidé! Regner med dere satser på topplisten i løpet av oppholdet, så jeg forventer litt mer outfit-innlegg. Og "stjel min look". Og sånt.

    SvarSlett
  2. Men serr, er det sånn at man må ha en google-konto/en annen konto for å kommentere? Gjør det litt tungvindt altså.

    SvarSlett
  3. Stilig! Senga til Therese og Kristin så deilig ut:o) Gleder meg til mere updates!

    SvarSlett
  4. Flott at dere holder oss nordboere fra velferdsnasjonen Norge oppdatert! Kan tenke meg at kontrastene er store og at opplevelsene blir mange. Gleder meg til å følge bloggen videre i ukene fremover:)

    SvarSlett