søndag 29. januar 2012

Blomster og elegante elefanter

I dag skriver vi blågg selv om det har skjedd sånn passe lite!

Men vi har spist frokost da. Og skrevet litt på oppgaven. Vi har faktisk skrevet en foreløpig disposisjon, og OMG vi føler oss flinke og har heldigvis ikke tusenvis av timer igjen med skriving. Joho. Hvor effektivt vi jobber er derimot diskutabelt (dere skjønner, vi har noen jenter her i gruppa som har vansker med å holde smella lukket i mer enn 5 min). Men frykt ikke - vi holder fortsatt sammen, selv om Kristin ble temmelig amper når Anne Margrete tok den faste "the O.C."-plassen hennes.

Ellers er det ikke så mye som har skjedd... Bortsett fra at Bjørg trodde elephant skulle skrives elephat og Therese skrev Johnny Josepf istedenfor Johnny Joseph. Flautflautflaut. Dessuten skulle Bjørg vise oss en rumpemove som endte i at hun smelte baken i stuebordet (med glassplate) og lagde et skikkelig bråk.

I kveld har vi spist middag på Elegant Elephant. Det var en skikkelig minneverdig opplevelse! Når vi kom inn, fikk vi egentlig beskjed om at restauranten ikke hadde åpnet enda - men etter en liten omvisning fikk vi special treatment og kunne spise der likevel! Så manageren kunne stolt fortelle oss at vi var de første gjestene han serverte. Maten var nydelig og restauranten kjempefin.

The Elegant Elephant - se så fin!

Fornøyde med maten! Den mildeste indiske sausen vi har fått på lenge...

Anne Margrete tviler på at gardinene bak er av ekte kashmir, så hun vil tilbake for å dra en ring gjennom dem (det er trikset for å se om det er ekte eller fake)

Siden vi var de første gjestene fikk vi blomster! Stas.

Vinneren av gårsdagens leserspørsmål ble Kjell Kristian, fordi Kristin ble så glad for at han endelig ville legge igjen en kommentar.

Dagens spørsmål er: hvor lenge skal Bjørgs øyenbrynfarge sitte i for å få best mulig resultat?

6 kommentarer:

  1. Øyenbrynfarge har jeg så vidt vært borti, og mener det skulle få sitte på i 30 min før det ble vasket av igjen... Det er verken Therese eller jeg som har prøvd det altså! Jobbsammenheng...

    SvarSlett
  2. Apropos rettskriving: blågg? Hva er det?

    SvarSlett
  3. Tja; Jeg tror du får en kjempefin farge etter 5 min Bjørg :)Ingen elephanttid mao.

    Blir dere kresne på mat og rest. etter tilbakekomst tro? Det synes som dere er på mange fine steder og med mye bra mat. Godt å se at dere koser dere ilag i landet far away. Er egentlig imponert over hvor mye dere har sett og fått utført - power girls :)

    SvarSlett
  4. Det virker som dere har fått en whiner (se urban dictionary), som utgir seg for å være tre personer, til å kommentere på bloggen deres (3 kommentarer på 3 min fra anonym, gj). FanBoy er ikke fan av sånne.

    Tipper 40 min! Fine bilder btw :)

    SvarSlett
  5. Hey! Ble kommentaren min slettet? Dere er ukule ass. Jeg som ville være med i konkurransen. 20 min!

    SvarSlett
  6. Jeg tror i overkant av en time. 65 minutter altså, best på maskara..

    SvarSlett